۱۳۹۲ فروردین ۱۸, یکشنبه

پتر فلوریان شوتز، معرفی طرح پیشنهادی "قطع حمایت از رژیم جمهوری اسلامی" به پارلمان اتریش در نشست سالانه حزب سوسیال دموکرات اتریش



معرفی طرح پیشنهادی
توسط سیاستمدار اتریشی پتر فلوریان شوتز، از حزب سوسیال دموکرات اتریش 





 متن سخنان به پارسی 
این پیشنهاد از جانب سکسیون ۳۱/۳۳/۳۸ ارائه داده میشود تحت عنوان خاتمه حمایت از رژیم ایران.
من فکر نمیکنم در این سالن لازم به توضیح باشد که رژیم حاکم برایران چگونه رژیمی است و تا چه اندازه یک رژیم ضد انسانی است.
مسیر این درخواست در درجه اول این میباشد که مکانی برای پروپاگاندا ی این رژیم در اتریش نباید داده شود. و شهر وین نباید هیچ گونه امکاناتی را در اختیار آنان بگزارد.
در مرحله دوم طبق تهدید علنی اخیر ایرانیان مهاجر توسط رژیم، خواستار این میباشیم که تضمین جانی برای شهروندان و امنیت آنها برقرار سازیم.
اینجا دو سخنگو داریم (مریم فرزام و سوگل ایرم)   

توضیح:
(اینجا اشاره میشود به تهدید علی اکبر صالحی که با روزنامه نگار اتریشی در مصاحبه خود مافیا وار ایرانیان مخالف رژیم را علنا تهدید کرد و گفت: به آنها توصیه میکنم هوای خودشان را داشته باشند! این مصاحبه به دلیل تظاهراتی  بود که ما در روز ورودش جلوی دفتر صدر اعظم برگزار کردیم و آبروی نداشته او را بردیم).
با تشکر از خانم مریم فرزام که از همان آغاز با تلاش و کوشش خود و برقرای ارتباطات،  پیشبرد این طرح پیشنهادی را با وجود تمام تهدید ها و دشواری ها، ممکن  ساخت.
از این که با مریم فرزام این راه دشوار را آغاز کردیم و تا پایان ان هم، دوش به دوش مبارزه خواهیم کرد، به خود میبالم. 
پاینده ایران
سوگل ایرم 






طرح پیشنهادی به مجلس:
تیتر: قطع حمایت از رژیم ایران
نویسنده : سوگل ایرم
معرفی طرح پیشنهادی توسط: پتر فلوریان شوتز
اگر در شرايط  بی‌ عدالتی، بی‌ طرف باشی‌، طرف ستمگر را گرفته ایدزموند توتو
رژیم ایران هرگز در این ۳۴ سال اخیر به این ضعیفی و شکستپزیری نبوده است. اعتبار جهانی خود را از دست داده است. تحریم‌ها اثرخود  را گذشته اند ولی نه به حد کافی‌ تا جلوی ملایان را در رسیدن به هدف خود – به دست آوردن بمب اتم، بگیرند. تلاش‌های نا موفق برای کشاندن رژیم به پای میز مذاکره، تنها نتیجه‌ای که با خود به همراه داشته است، خریدن زمان توسط رژیم برای هر روز نزدیکتر شدن به سلاح اتمی‌، بوده است.
این یک اوتپیا بیش نیست اگر باور داشته باشیم تحریم‌های اقتصادی، منجر به تغییر رویه خواهند شد. این تحریمات فقط زمانی‌ میتواند کارساز باشند که با تحریم‌های سیاسی و دیپلماتیک به همراه باشند، چنانچه از طرف اتحادیه اروپا پیش گرفته شده است.
ایران سعی‌ خواهد کرد با قول و قرار‌های واهی برای „ دیالوگ „ باز هم برای خود زمان بخرد. این رژیم برای حفظ بقای خود، به سلاح اتمی‌ نیاز دارد! در نتیجه از تاکتیک‌های „ تاخیری „ همانند سال‌های گذشته استفاده خواهد کرد.
در تابستان ۲۰۰۹ خیزش دمکراتیک مردمی به طور وحشیانه سرکوب شد و فعالین داخل ناچار به سکوت شدند. از آن پس فعالین خارج از کشور نقش مهمتری را به دوش خود گرفتند. این منجر شد تا رژیم ماشین ترور خود را در خارج قویتر کند. سالانه بودجه آی‌ در حد ۱،۵ میلیارد دلار صرف سرکوب اپوزیسیون خارج از کشور میشود.
ما دیگر نمیتوانیم چشمان خود را به روی، نقض آشکار حقوق بشر در ایران که هم سیستماتیک و هم گسترده میباشند و به جنایت علیه بشرّیت محسوب میشوند، ببندیم. همچنین ایرانیان مقیم اتریش نیز این سرکوب و تهدید‌ها را حس میکنند.
به نقل از گزارش پنتاگون، بیش ۱۰۰ معمور اطلاعاتی‌ جمهوری اسلامی در اتریش مشغول به فعالیت هستند. بسیاری از ایرانیان تنها در شهر وین قربانی تهدیدات و سرکوبهای این مأموران هستند. اگر چه تعداد بسیاری از آنان از ترس جان خانواده هاشان در داخل ایران جرات گزارش و شکایت به پلیس را ندارند. وزیر امور داخله آلمان هانس پتر فریدریش در گزارش رسمی‌ خود نیز اعلام میکنند که مأموران وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در آلمان به جاسوسی مشغول هستند. هدف اصلی‌ آنها شناسایی گروه‌های مخالفین و سرکوب آنها می‌باشد. وزارت اطلاعات ایران به طور کلّ در سطح جهان از بیش از ۳۰.۰۰۰ مأموردارا می‌باشد.
مانند نمایاندگی خارجی‌ هر کشوری، سفارت ایران نیز دارای بخشی برای ایرانیان مقیم خارج می‌باشد که با همکاری بیشماری از مأموران مخفی‌ کوچکترین فعالیت منتقدین رژیم را در تحت نظارت و ثبت دارد.
رایزنی فرهنگی‌ سفارت ایران با برگزاری جشن‌های خود و استفاده از اماکن دولتی شهر وین (که به راحتی‌ در اختیار آنها قرار می‌گیرد)، در پخش پروپاگاندای رژیم کوشش میکنند و در عین حال مخالفین خود را شناسایی می‌کند.
بنا به دلایل بالا کنفرانس منطقه حزب سوسیال دموکرات „ فاووریتن „ اعلام می‌دارد
- اماکن (سالن های) دولتی در کل شهر وین دیگر در اختیار سفارت ایران به مناسبت „ جشن‌های فرهنگی‌ „ گذاشته نشود.
- اطمینان حاصل برای تضمین جانی و امنیت مخالفین رژیم و فعالین ایرانی در اتریش


توضیح
پس از خوانده شدن طرح پیشنهادی و توضیحات لازم توسط آقای پتر فلوریان شوتز، و سخنرانی‌ خانم مریم فرزام و خانم سوگل ایرم، این طرح با اکثریت به اتفاق آرا به مرحله بعدى (کلّ حزب سوسیالیست دمکرات) ارجاع داده شد تا برای رفتن این طرح پیشنهادی به مجلس در وین به رای گذاشته شود
  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر