۱۳۹۱ دی ۲۷, چهارشنبه

رضا پهلوی: به غیر از سناریو جنگ گزینه دیگری هم هست

من نیز مانند اکثر هم میهنانم احساس ترس میکنم، خطری را لمس میکنم که در یک قدمیست، صدای طبل های جنگی را میشنوم و وقتی کاری جز نوشتن از دستم بر نمی اید احساس ناتوانی بر ترسم افزوده میشود.
اگر این گونه که پیش میرویم ادامه دهیم، جنگ حتمیست. جنگی که قرار است ایران را شخم بزند.

آیا صدای من به گوش کسی  جزهم میهنانم میرسد ؟

صدای من شاید نرسد ولی کسی که میتواند صدای من باشد و از چهره شناخته شده سیاسی خود در این راه استفاده کند تا صدای من را به گوش جهانیان برساند، شاهزاده رضا پهلوی است.


او همواره مخالف دخالت نظامی با ایران بوده و هست. با مقامات بلند پایه جهان به گفتگو مینشیند و صدای من و امثال من را بازتاب میدهد.

نگاه جامعه جهانی را متوجه اپوزیسیون دموکرات و سکولار ایرانی میکند و گزینه دیگری پیش چشمان آنها باز میکند.

راه دیگری جز سناریو جنگ نیز موجود است.

شورای ملی امید بسیاری از ایرانیان چه در داخل و چه در خارج میباشد. تلاشهای شاهزاده رضا پهلوی در بیش از سه دهه در متحد ساختن نیروهای مخالف نظام که باورمند به حاکمیت مردم و صندق های رای دارند، بوده.

اکنون که در شرف شکل گیری چنین اتحادی هستیم باید حمایت سایر کشورهای جهان را برای پشتیبانی از اتحاد به دست آورد.
پشتیبانی آنها از نیروهای اپوزیسیون به نفع نه تنها مردم ایران و منطقه میباشد، بلکه به نفع همان کشورها یست که به باور خود همه راه ها را رفته اند و بی پاسخ برگشته اند و تنها گزینه نظامی مانده تا در مقابل جمهوری اسلامی بر آیند.

گزینه دیگری نیز هست!

مصاحبه شاهزاده را با شبکه BBC را در اینجا میتوانید از زبان خود او بشنوید

پاینده ایران
سوگل ایرم
۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۶ ژانویه ۲۰۱۳


۱ نظر:

  1. سلام ممکن هست براتون برای من یه دعوتنامه برای عضویت در بالاترین به ایمیل زیر بفرستید .ممنون

    Theoangel662@yahoo.com

    http://frompersiangulf.blogspot.ch

    پاسخحذف