۱۳۹۰ اسفند ۲۲, دوشنبه

جمشید چالنگی : به زودی حقایق را خواهم گفت




 جمشید چالنگی برکنار شد.

در فیسبوک خود این خبر را منتشر کرد و نیز افزود که به زودی همه چیز را افشا خواهد کرد.

------------------------------
ما حق داریم حقایق پشت پرده صدای آمریکا را بدانیم. به زودی نوبت بی‌بی‌سی هم خواهد شد.

کپی از متن منتشر شده در فیسبوک آقای چالنگی:
 دوستان عزیز سرانجام پس از 5 ماه از تعلیق ، حکم برکناری من از صدای آمریکا صادر شد.در این مدت شما عزیزان ازطریق ایمیل ، فیسبوک ،تلفن و دیدارهای مستقیم ،از من پرسیده اید، کارگزاران جمهوری اسلامی به ویژه در واشنگتن چه نقشی در تعلیق ( و اکنون برکناری) من از صدای آمریکا داشته اند؟
از من پرسیده اید آیا می توانم نام این افراد را فا ش کنم...
؟
پرسیده ایدنقش وِیژه «هومن مجد» مترجم رسمی و مشاور محمود احمد ی نژاد در این ماجرا چه بوده است؟
با اشاره به گزارش های منتشر شده در رسانه های آمریکائی ،پرسیده ایدآیا این درست است که عوامل جمهوری اسلامی در بخش فارسی صدای آمریکا نفوذ کرده آند؟
از من خواسته اید چنانچه نام آنانرا می دانم به آگاهی همگان برسانم.
با اشاره به گزارش های منتشر شده ،از من پرسیده اید خانم ستاره درخشش چه نقشی در تعلیق و اکنون برکناری من از صدای آمریکا داشته است؟
پرسیده ایدآیا این اقدام صدای آمریکا با انگیزه های سیاسی انجام شده است؟
خواسته اید بدانید آیا من به مراجع قانونی در آمریکا شکایت خواهم برد و افکار عمومی آمریکا را از آنچه که به گفته شما ،برخلاف مصالح آمریکا و مردم این کشور در بخش فارسی صدای آمریکا و شیوه عمل و مدیریت آن می گذرد ،آگاه خواهم ساخت.
پرسش های دیگر.مطمئن باشید در آینده ای نزدیک در چارچوب قانون ،با انتشار بیانیه ای و نیز راههای ارتباطی دیگر پاسخ های روشن برای پرسش های شما عزیزان را منتشر خواهم ساخت.
با سپاس بیکران از محبت های شما عزیزان و با امید به فردائی بهتر با بر آمدن آفتاب از فراز البرز،سهند و سبلان، دماوند،شیرکوه ، آسماری و تابش آن بر فلات ایرانزمین/ دلهایتان شاد / تندرستی تان پایدار باد.


پست دوم آقای چالنگی در فیس بوک خود در این رابطه:
دوستان عزیزم، از جمله پرسش های مهم شماعزیزان که در متن قبل نیامده است اینستکه نقش رامین عسگرد در برکناری من از صدای آمریکابوده است؟
پرسیده اید من مدیریت یکساله ی رامین عسگرد را در بخش فارسی صدای آمریکا را چگونه ارزیابی می کنم؟
در مورد وی از جمله پرسید ه اید که آیاآقای احمد علی مسعود انصاری که به داشتن ارتباط با وزارت اطلاعات حکومت فقیه شهرت دارد،در طول مدیریت رامین عسگرد با ...
او در ارتباط بوده و بر او نفوذ داشته است؟
همانگونه که پیشتر نوشته ام، در آینده ای نزدیک در چارچوب قانون، پاسخ هائی روشن برای پرسش های شما عزیزان منتشر خواهم ساخت.

ارتونیس ، ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
Artunis, March 12, 2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر