۱۳۹۱ فروردین ۲۵, جمعه

بیانیه ی مشترک کمیته ی گزارشگران به بنیامین ناتانیاهو و رضا پهلوی

مطلبی که هم اکنون در پارس دیلی نیوز خواندم بسیار به دلم نشست ، از این جهت تصمیم گرفتم آن را برای بازدیدکنندگان وب بلاگم  منتشر کنم . از شما عزیزان درخواست میشود در ترجمه این بیانیه به زبان‌های مختلف یاری رسانید. لینک اصلی‌ را در پایان مطلب میابید .

گزارش دریافتی:این بیانیه ی مشترک زمانی خطاب به این دوشخصیت برجسته ی سیاسی به رشته ی تحریر در می آید که واشنگتون پست به گرمی از درخواست منطقی رضا پهلوی از دولت اسرائیل استقبال می کند وتمامی خبرگزاریهای بین المللی در امریکا و اروپا اینگونه موضع گیری سیاسی رضا پهلوی را با اندیشه ی عمیق سیاسی ارزیابی نموده اند.

متن بیانیه مشترک به شرح زیر است:

بخش نخست خطاب به بنامین ناتانیاهو:

جناب آقای ناتانیاهو

بدون هیچ تردیدی امروز دولت اسرائیل وتمامی توانمندیهای این دولت از لحاظ نظامی از یکسو ونیز رسانه های افشاگر این کشور از سوی دیگر به گونه ای بزرگترین واهمه را برای رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.ما بر این باور هستیم تواناییهای اسرائیل برای نابودی رژیم ایران می تواند به دو صورت عمل کند.ویرانگر یا سازنده...


حمله ی اسرائیل به ایران با تجهیزات نظامی نه تنها برای خود اسرائیل می تواند مشکلاتی را در آینده ایجاد کند ونفرت مردم اسرائیل را از چنین عملکردی موجب شود بلکه بر این باور هستیم امنیت منطقه را به هم خواهد زد وافزون برا ایجاد ناامنی در کشورهای منطقه وافزایش فعالیتهای تروریستی رژیم اینگونه تصمیم گیری حتی می تواند به کشته شدن بسیاری از کودکان وزنان بی دفاع ایرانی بینجامد.

همین امر در آینده موجب خواهد شد که دیدگاه ملت ایران به دولت اسرائیل به دیدگاهی شک برانگیز تبدیل شود.
اما اگر دولت اسرائیل بخواهد به صورت سازنده در عرصه ی عمل حضور خود را به اثبات برساند می تواند با حمایتهای گوناگون از مخالفین رژیم در سرنگونی این نظام غیردموکراتیک موثر واقع شود.

بدون هیچ تردیدی آنقدر مخالف در داخل وخارج از ایران وجود دارد که هم اسرائیل وهم ایالت متحده ی امریکا وهم اتحادیه ی اروپا می توانند با حمایت این مخالفین ایرانی برای انهدام حاکمیت وقت ایران گامهای اساسی را بردارند.

گزارشگران پناهجو در ترکیه وکمیته ی مرکزی گزارشگران در این کشور که توسط خبرنگاران پناهنده وفعالین سیاسی ومطبوعاتی و ... ایجاد شده است و به صورت محرمانه فعالیتهای خود را همسو با سندیکاهای اسرائیل وآلمان دنبال می کند پیشاپیش حمایت خود را از ایده ی رضاشاه پهلوی (شخصیت سیاسی مخالف رژیم ایران) نشان می دهد وخطاب به جناب آقای بنیامین ناتانیاهو ودیگر مقامات ارشد دولت اسرائیل وامریکا وفرانسه وانگلستان ودیگر دولتهای اروپایی اعلام می کنیم ما از هم اکنون آمادگی و حمایت خود را هم از دولت اسرائیل ودیگر دولتهای مقتدر جهان اعلام می نماییم و از دولت مقتدر اسرائیل می خواهیم به جای آنکه مستقیما با حمله ی نظامی برای سرنگونی رژیم ایران اقدام کند با حمایت از ما مخالفان رژیم در خارج وداخل کشور این هدف ارزشمند را دنبال نماید تا بدین صورت خاورمیانه از چنگال ویروس جمهوری اسلامی ایران رهایی پیدا کند.

بخش دوم خطاب به رضاپهلوی:

جناب آقای رضا پهلوی

نخستین تیشه یی که از سوی شما به رژیم ایران وارد آمد زمانی بود که شکایتی را خطاب به رهبر ایران (علی اکبر خامنه یی) تنظیم نمودید و از سوی بسیاری از مخالفان رژیم مورد استقبال قرار گرفت و بسیاری از خبرگزاریهای بین المللی این عمل شما را جسورانه ارزیابی نمودند.

هم اکنون در مورد دومین موضع گیری سیاسی شما خطاب به دولت اسرائیل باید به استحضار شما وتمامی مخالفین رژیم ایران برسانیم که چنین اندیشه ی سیاسی می تواند برای آینده ی ایران وحتی منطقه موثر باشد وما در کمیته ی مرکزی گزارشگران پناهجو در ترکیه ودیگر همکاران ما در سندیکاهای اسرائیل وآلمان تلاش خواهیم کرد در آینده ای نزدیک چندین نماینده را برای گفتوگو به اسرائیل و آلمان بفرستیم ودر همین رابطه با شما (رضا پهلوی) و دیگر شخصیتهای سیاسی مخالف رژیم ایران جهت براندازی رژیم به رایزنی خواهیم پرداخت.

در پایان بار دیگر از دیدگاه سیاسی شما خطاب به دولت اسرائیل حمایت می کنیم وما هم بر این باور هستیم سرنگونی ویروس جمهوری اسلامی ایران از طریق مخالفین ایرانی در خارج وداخل ایران بسی منطقی تر ونتیجه بخش تر از حمله ی نظامی اسرائیل به خاک ایران است.

با سپاس فراوان از

بنیامین ناتانیاهو وشاهزاده رضا پهلوی

کمیته ی مرکزی گزارشگران پناهجو در ترکیه

تاریخ تنظیم بیانیه :

جمعه 13 آوریل 2012

درخواست فوری از تمامی ایرانیان متعهد:

از تمامی ایرانیان متعهد و مترجمین خبره ی کشورمان می خواهیم تا در اسرع وقت متن دقیق این بیانیه ی مهم را به زبانهای انگلیسی /فرانسوی / آلمانی وزبان رسمی کشور اسرائیل ترجمه کنند ونسخه ی از این بیانیه را ظرف مدت 24 ساعت به دست بنیامین ناتانیاهو مقام ارشد اسرائیلی ورئیس دولت امریکا (باراک اوباما) ونیکولاس سارکوزی (رئیس جمهور فرانسه )برسانند.




ارتونیس، ۲۵ فروردین ۱۳۹۱

Artunis, April 13th 2012


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر