۱۳۹۱ بهمن ۲۷, جمعه

پاسخ کوبنده رضا پهلوی به آقای علی خامنه ای و یاران


پاسخ کوبنده شاهزاده رضا پهلوی به وطن فروشان جمهوری اسلامی:



آقای علی خامنه ایی و یاران

زمان آن رسیده است که ایران را به ایرانیان باز گردانید، ایران را آزاد بگذارید و بدانید که دلیران این آب و خاک از فداکاری و از خودگذشتگی برای نگهداشت هر گوشه ایرانزمین دریغ نخواهند نمود.


ایران را رها کنید و به همتای خود بشار بپیوندید و ایران را برای دلیران ایرانمان آزاد بگذارید.
-شاهزاده رضا پهلوی



نظام اشغالگر جمهوری اسلامی بر عرصه تمامیت ارضی کشورمان تعرض می نماید و آقایان اهمیت و اولویت سوریه را برای ایران بیشتر از خوزستان می خوانند.




پاینده ایران

سوگل ایرم
جمعه ۱۵ فوریه ۲۰۱۳
چو ایران نباشد تن من مباد فقط یک شعار نیست


۲ نظر:

  1. ایرانیم
    من نخل سربریده ام
    فواره ی خونم
    که، می شویم غبار از میهنم
    من خوزی ام
    از گرمی خاکم
    به گرمی می خورم سوگند
    که، من ایرانیم
    با هر زبانی که
    گویش می کنم
    ایرانیم
    از شوش تا ... بابل
    همه از خاک ایران در حیات کوروش پیروز
    با هر دین وآیینی که، بوده
    و اما
    حال
    تو می سازی سرم بردار
    و یا گلگون کفن سازیم
    با رگبار
    به جرم عاشقی بر میهن تب دار
    تو خود بیگانه ای با خاک ایران
    من که، می دانم
    کُشی از ترس
    هر مردی که، شد بیدار
    تفو بر دشمن قداره بیمار
    برو بیرون ز خاکم
    بی وطن
    از نسل تازی
    ورنه
    من
    ریشه درون خاک خود دارم
    چو نخل سربریده
    ایستاده تا ابد
    تا تو
    فرو ریزی
    ای دیوار ویرانه
    تو خود بیگانه ای
    در خانه دل
    ساز دیوانه
    بدان
    من خوزی ام

    اسکنبیل

    پاسخحذف
  2. از این اخوندهای تخم هندی عربی که سالها ارزوی حکومت ایرانو داشتن و از جهالت ان زمان پدران ما استفاده کردن الان دارن ماهیت خودشون بدون پروا اعلام میکنند حالا وقت همبستگیهملت ماست تا بهشون نشون بدیم ما همه با هم ایرانیم نه کم نه زیاد

    پاسخحذف