۱۳۹۱ خرداد ۲۷, شنبه

گفتند ، گفت ...

گفتند ؛ چرا فرزند شاه است و ما نمیخواهیم او را شاهزاده خطاب کنیم ،
گفت ؛ برای من مهم نیست چه خطابم کنید هر کس این آزادی را دارد هر جور که بخواهد من را خطاب کند. من خودم را سرباز وطن مینامم .
گفتند ؛ هر وقت دوران حکومت پدرش را محکوم کرد حق آوردن نام آزادی را دارد،
گفت ؛ بارها کرده‌ام ، کتاب‌هایم و بیانیه‌هایم را بخوانید ،‌ مصاحبه‌هایم رو گوش دهید
بخوانید .
گفتند؛ هوادارانش تندرو و غیر دمکراتیک عمل می‌کند،
گفت؛ من کسی‌ را هوادار خود مینامم که اندیشه و منش من را قبول داشته باشد در غیر این صورت هوادار من نیست
.
حال می‌گویند ؛ مشاورینش را قبول نداریم ، دارند به کج راهه میبرندش.
من میگویم ؛ آیا ایرادی دیگری هم هست ؟ اگر هست ، همین الان عنوان کنید پاسخ بدهد و بگذارید به مبارزه خود بپردازیم.
این بهانه‌ها دارند کم کم چهره منفی‌ به خود می‌گیرند و دیگر نامش انتقاد نیست. بهانه بیش نیست !
این سنگ‌ها که می اندازید به خودمان بر میگردد ، ترمزی میشود و حرکت ما را در رسیدن به هدف اصلی‌ که همان مبارزه با جمهوری اسلامی است ، کند می‌کند .
آیا همگی‌ متوجه خطری که ایران ما را تهدید می‌کند هستیم؟
امروز باید اولویت‌ها را تشخیص دهیم ، فردا دیر است .


ارتونیس ، ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
Artunis, June 16th 2012

۱ نظر:

  1. چرا نمیخواهید بفهمید که اکثر این ایرادات و اشکالاتی که به شاهزاده رضا پهلوی گرفته میشود و هر روز ساز تازه ای علیه ایشان کوک میشود بهانه هایی ساخته و پرداختهء خود رژیم کثیف اسلامی هستند که از قلم ها و قدمها و گلوهای یک مشت بظاهر مبارز !!! و مخالف رژیم اسلامی !!! تراوش میکنند و همهء سعی و تلاششان این است که ذهن و وقت و امکانات شاهزاده رضا پهلوی را درگیر جوابگویی بچرندیاتی بکنند که هیچ ربطی به ایشان و هواداران راستین ایشان ندارد .
    براستیکه شاهزاده رضا پهلوی راه بسیار درست و منطقی و انسانی را در راه رهایی ایران و ایرانی از چنگال اختاپوس قدرت اسلامیون در پیش گرفته اند که پایان این راه همانا آزادی و رهایی از چنگال استبداد است و بس .
    درود بر سرباز میهنپرست و آزادهء میهنم
    شاهزاده رضا پهلوی

    پاسخحذف