۱۳۹۰ بهمن ۲۱, جمعه

نامش سرباز وطن است. لطفا سر نامش دعوا نکنید

.لطفا به این "سوال" برای همیشه خاتمه بدهید

چند سال دیگر میخواهید این سوال را از فرزند شاه فقید ایران بکنید ؟

در هر مصاحبه، در هر نشست و هر گفتگو این سوال کلیشه ای‌ مطرح میشود : شما خود را شاهزاده میدانید یا یک فرد عادی ؟

چرا بعضی‌‌ها شما را شاهزاده رضا پهلوی خطاب میکنند ، بعضی‌‌ها آقای رضا پهلوی؟  چرا بعضی‌‌ها رضا شاه دوم می‌گویند بعضی‌‌ها ولیعهد ؟ چرا بعضی‌‌ها این چرا بعضی‌‌ها اون ؟؟؟؟

ضمن سپاس از آقای بقراطی بابت مصاحبه خوبشان امروز در رادیو فردا  باید اضافه کنم  که باز هم این سوال مطرح شد و ایشان باز هم همان جواب را دادند . من البته میتوانم حدس بزنم که آقای بقراطی این سوال را مطرح کردند چون از طرف هم میهنان این سوال را دریافت کرده بودند. ولی‌ جون هر کسی‌ دوست دارید این سوال را دیگه مطرح نکنید . 

به اهورا قسم دیگه از این سوال خسته شدیم . هر کس آزاد است هر جور که می‌خواهد ایشان را خطاب کند.

من به شخصه از این پس رسما اعلام می‌کنم که او را

 سرباز وطن

خواهم نامید . هر کس دوست داشت او هم با همین نام او را خطاب کند .

!تا نه به این بر بخورد نه به آن  

از مصاحبه کنندگان محترم نیز عاجزانه تقاضا می‌کنم، او را به همین نام خطاب کنید تا دیگر بحث پیش نیاید و همگی‌ بتوانیم به مسائل مهمتری بپردازیم . و از همه مهمتربرای همیشه به این سوال پایان دهیم ! سپاس از توجه همه‌ شما عزیزان 

ارتونیس ، ۲۱ بهمن ۱۳۹۰








۱ نظر: