۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

رضا پهلوی اولین گزارش از روند کار در رابطه با آزادی زندانیان سیاسی / عقیدتی, را منتشر کرد

در سایت رسمی‌ شاهزاده امروز گزارش اول از روند کار در رابطه با اقدام ایشان برای آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی‌ ، منتشر شد


مختصری از این گزارش را در اینجا بخوانید :

در ارتباط با پیش نویس نامه
 2011HR8712،
 تاکنون ۳۲۰۰ پیام دریافت کرده ایم. همچنین تعدادی از حقوقدان عالی رتبه ایرانی، در داخل و خارج از کشور، برای تدوین متن نهایی، اعلام آمادگی نموده و چند تن از آنها از نیمه دوم آبانماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده اند. از بین پیام های دریافتی، ۷۳ پیشنهاد مفید و عملی در اختیار گروه حقوقدان جهت مطالعه قرار گرفته است.

همچنین، گروه حقوقی، لیست کاملی از زندانیان سیاسی- عقیدتی، از همه طیف ها، اقشار و صنف های مختلف در سراسر کشور را به عنوان مستندات حقوقی شکایت نامه، تهیه نموده است. برای هرچه کامل تر بودن این شکایت نامه، از تمام کسانی که به هر نحوی قربانی نقض حقوق بشر در ایران شده اند و یا اطلاعات ویژه ایی در ارتباط با زندانیان سیاسی- عقیدتی دارند، دعوت می شود تا با ایجاد و درج در وبلاگ ناشناس و یا از طریق https://www.rezapahlavi.org/contact.php با ما تماس بگیرند. این پرونده در اواخـــر آذر ماه سال جــاری به مراجع ذیربط ارسال می گــردد و از طریق رسانـه های بین المللی به اطلاع عموم خواهد رسید.

ایشان همچنین در این گزارش خود از سایت‌هایی که در این راه کمک کردند سپاسگزاری کرده و در آخر نیز به اعتراضات بسیاری از ایرانیان که از منتشر نشدن این موضوع در دیگر سایت‌ها و رسانه‌های تلویزیونی "مستقل " .

به قول خودشان البته ، پاسخ دادند


 پاسخ ایشان :

در پایان، باید به این نکته نیز اشاره نمایم که عده ایی از عدم انتشار این شکایت نامه توسط رسانه های خبری فارسی زبان معروف اعلام نارضایتی کرده اند، هم میهنانم، فراموش نکنیم که ما خود رسانه ایم.

گزارش کامل را از سایت رسمی‌ ایشان میتوانید دنبال کنید :

http://www.rezapahlavi.org/details_article.php?persian&article=548
ارتونیس ، ۴ آذر ۱۳۹۰






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر