۱۳۹۰ آبان ۳۰, دوشنبه

چگونه اتحاد را ممکن سازیم

ما در یک برهه زمانی‌ بسیار حساسی هستیم. از یک سو خطر جنگ کشورمان را تهدید می‌کند و از سوی‌ دیگر حاکمان جنایتکار هم میهنان ما را در بند میکشند. هنرمندان ما ، نویسندگان ما ، وکیل‌ها ، معلمان ، جوانان آزادی خواه ما را پشت میله‌های زندان  نگاه میدارند ، به دار میکشند. ثروت ملی‌ ما را به تاراج میبرند، بناهای تاریخی‌ و باستانی ما را بی‌ اهمیت میشمارند، تاریخ کهن ما را حذف میکنند جوانان ما را معتاد و کودکان ما را به کار خیابانی وا‌ میدارند .

 چه نشسته ایم ؟ منتظر چه معجزه ای هستیم ؟ کمک از سوی‌ چه کسانی‌؟

 شاید فراموشمان شده

 خود ما آن معجزه هستیم ، خود ما آن کمک هستیم ، خود ما اگر بخواهیم, آنچنان قدرتی‌ خواهیم داشت که میتوانیم به این کابوس پایان دهیم


تمامی مخالفین حکومت کنونی درد مشترکی دارند و این درد هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود . این درد مشترک را جلوی رو قرار دهیم و فقط با آن مبارزه کنیم . نه با یک دیگر.

ما ممکن است اختلاف سلیقه و عقیده داشته باشیم ولی‌ اگر با دیده و فکر باز به قضیهٔ  بنگریم, در حال حاضر دردمان یکیست . اینجا است که "مخالف" یا "دگر اندیش" مفهوم خود را از دست میدهد . ما همگی‌ هم اندیش هستیم چون در اصل به آزادی ایران میاندیشیم
و تا زمانی‌ که بتوانیم شرایطی را ممکن سازیم و بتوانیم آزادانه پای صندوق‌های رای برویم هم راه و هم هدف هستیم .

با نظر مخالف که مخالف دشمن مشترک ما نیز هست نباید مبارزه کرد ، ولی‌ به جای آن باید جلوی یاس, ناامیدی و بی‌ تفاوتی محکم ایستاد و با آن مبارزه کرد. نگذاریم افرادی که جلوی اتحاد ما را میخواهند بگیرند و نا امیدی و یاس را با خود به یدک میکشند افکار منفی‌ و انرژی منفی‌ خودشان را به ما منتقل کنند.

وقتی‌ هدف مشخص باشد ، اتحاد ممکن میشود


 صدهزاران خیط یکتا را نباشد قوتی /  چون به هم برتافتی اسفندیارش نگسلد.

امروز فقط اتحاد
پاینده ایران
 ارتونیس ۳۰ آبان ۱۳۹۰




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر