۱۳۹۲ آبان ۱۳, دوشنبه

Open letter to Reinhold Lopatka. نامه سرگشاده به ر. لوپاتكا

نامه سرگشاده به سياستمدار اتريشى كه براى دستبوسى به تهران شتافت. 
اين نامه توسط اميد يك جوان ايرانى كه به دليل سركوب وحشتناك و تعقيب و خطر جانش، اواره كشور ديگرى شده است نوشته شده و حتى انجا در امان نيست و مورد تعقيب است (به همين دليل از بردن نام و كشور اقامت كنونى خوددارى كردم) و اينجانب افتخار منتشر كردن ان را دارم. 
اميدوارم  صداى اميد به گوش مسئولين در اتريش برسد. در اين راه تمام تلاشم را خواهم كرد. 
بزودى ان را به المانى ترجمه،  در همين وبلاگ منتشر خواهم كرد و شخصا به وزارت امور خارجه اتريش خواهم برد. 
پاينده ايران
سوگل آيرم. 


سخني صريح با مسئولين ديپلماسي اتريش
مطلع شديم كه روز شنبه گذشته ، يك مقام رسمي دولت اتريش با آقاي مجيد تخت روانچي ، معاون اروپا و آمريكاي وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي در تهران ديدار و گفتگو نموده است . 
ايشان ، آقاي " راينهولد لوپاتكا " قائم مقام وزارت امور خارجه اتريش بوده اند كه در راستاي تعميق و گسترش روابط سياسي و اقتصادي بين دولتين ايران و اتريش ، مذاكراتي را در تهران داشته اند .
اما نكته بسيار مهم آنست كه مسئولين ديپلماسي اتريش چگونه آنقدر از برخي وقايع اخير در موضوع هسته اي ذوق زده شده اند كه حتى درد و رنج و مصائب و مشكلات هموطنان اتريشي ايراني تبار خود را نيز فراموش نموده اند؟!
بايد از ايشان پرسيد كه آيا صرف يك تماس تلفني رئيس جمهور ايران با اوباما و يا برخي خنده هاي گرگ منشانه برخي در وزارت خارجه رژيم اسلامي در لباس و پوشش ميش ، بايد باعث شود تا همه تاريخ ننگين نظام جمهوري اسلامي در ايران و موضوعات بسيار مهم ديگري همچون حقوق بشر را به سادگي فراموش نمود و براي مذاكره به سوي تهران شتافت؟!
آيا نفس مذاكره با حكومتي كه زندانهايش پر از مردان و زنان آزاده و آزاديخواه است ، سياست ها و منش دموكراتيك كشور اتريش را در اذهان ملت بزرگ ايران و حتى در بين مردم اروپا خدشه دار نمي نمايد؟!
سياستمداران غربي و بخصوص مقامات محترم اتريش نبايد فراموش كنند كه احترام به ملت بزرگ و متمدن ايران و كمك به آنان و حمايت از خواسته هاي مدني و آزاديخواهانه آنها ، بسيار مؤثر تر خواهد بود و قطعا در فرداي ايران ، منافع متقابل غرب و ملت ايران را توأمان تأمين خواهد نمود.
خواهان پاسخ هستيم!
جا دارد تا جناب آقاي "راينهولد لوپاتكا" در خصوص اقدام خود ، پاسخگوي افكار عمومي و اذهان بيدار دو ملت بزرگ ايران و اتريش باشند.

"اميد"


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر