۱۳۹۱ اردیبهشت ۹, شنبه

مالکیت ایران بر جزایر سه گانه در نوامبر سال ۱۹۷۱ تثبیت شده

این روز‌ها بحران جدید ی ایجاد شده و حس ناسیونالیستی همگی‌ ما را بیدار کرده; دعوا سر مالکیت جزایر سه گانه تنب کوچک ، تنب بزرگ و ابو موسی .

جمهوری اسلامی با تحریکات حساب شده خود میخواهد از این بحران پدید آمده استفاده  ببرد تا شاید به بقای خود بیفزاید. هوشیار باشیم ، هیچ قدرتی‌ نمی‌تواند حاکمیت ایران را بر این سه جزیره‌ طبق تفاهم نامه نوامبر ۱۹۷۱ برابر با ۱۳۵۰ که حتی قبل از استقلال امارات متحده عربی‌ امضأ شده است، انکار کند .

شاهزاده رضا پهلوی نیز به این نکته مهم در بیانیه امروز خود اشاره می‌کند .

ارتونیس ، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۱
Artunis, April 28th 2012



لینک منبع اصلی‌


- ۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱
تاریخ سیاست خارجی میهنمان ایران با کشورهای جهان به ویژه همسایگان حوزه خلیج فارس به خصوص پس از پایان جنگ جهانی دوم، بر پایه حسن همجواری و احترام متقابل به حقوق یکدیگر بوده است. هرگونه اختـلافی در منطقه سعی می شد که در محیطی دوستانه حل شود.

بر این اساس پس از سال ها مذاکره در مورد حق حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه «تُنب بزرگ، تُنب کوچک و ابوموسی» در سال ۱۹۷۱ (۱۳۵۰) قبل از استقلال امارات متحده عربی، دولت ایران موفق شد، براساس تفاهم نامه ۱۹۷۱ (۱۳۵۰)، اختلاف دولت شاهنشاهی وقت ایران با دادن امتیازاتی در جزیره ابوموسی با حکومت شارجه را حل نماید و به این طریق حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه روز ۳۰ نوامبر ۱۹۷۱ (۹ آذر ماه ۱۳۵۰) تثبیت و نیروهای نظامی ایران در جزیره ابوموسی پیاده و مورد استقبال برادر حاکم شارجه قرار گرفتند.

متاسفانه، پس از برقراری نظام آشوبگر جمهوری اسلامی، به سبب سیاست های نابخردانه، سرکوبگر و بی تجربگی این رژیم در عرصه دیپلماسی، اعراب منطقه در تقابل با ایران برخاستند و کشور ما به خاطر سیاست های غلط و تنش آفرین رژیم مطلقه فقاهتی، به انزوای بین المللی سوق داده شد.

هم میهنان عزیزم،

تمامیت ارضی ایران برای ما ملت ایران، اصلی مسلم و انکار ناپذیر است. اختلافات ایران با کشورهای همسایه می تواند همچون گذشته از طریق مذاکره و با اتخاذ سیاست های درست و صلح جویانه متقابل برطرف شود و این تنها با برقراری حکومتی ملی و با درایت که از طرف ملت ایران مشروعیت داشته باشد، ممکن می شود.

حاکمان جمهوری اسلامی، برای انحراف اذهان ملت شریف و ستمدیده ایران، از مشکلات فراوانی که شما هم میهنانم با آن دست به گریبان هستید، هرچند گاهی با مظلوم نمایی و تظاهر به ملی گرایی، با اتخاذ سیاست های غلط و ماجراجویانه با دخالت در امور کشورهای همجوار، با تحریک امارات متحده عربی و جامعه عرب، دست به اقداماتی می زنند که کشور عزیزمان را به آستانه خطرات جدی سوق می دهند.
زیرا همانطور که بنیانگذار این رژیم غیرانسانی، جنگ را موهبت خداوند می دانست، رهبران کنونی نیز با اقدامات تحریک آمیزشـان در پیروی از خط فکــری و سیاست رهبـرشان در همان مسیر گـام بر می دارند و پیوسته بر طبل جنگ می کوبند وتنش می آفرینند.

هم میهنان عزیزم،

هوشیار باشیم، که ادامه حیات جمهوری اسلامی، تهدید جدی علیه تمامیت ارضی کشور و وحدت ملی ما است. از لحاظ حقوقی مالکیت و حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه «تُنب بزرگ، تُنب کوچک و ابوموسی» غیرقابل انکار و بلامنازع است.
ولی این خطر وجود دارد که با بالا گرفتن این تعارض بین ایران و همسایگان عرب، پای کشورهای غیر منطقه ای به میان آید و سرزمین ما، عرصه منازعه مبارزات بی ثمری شود، که منافع ملی و تمامیت ارضی ما را به خطر اندازد.
هم میهنانم،

در این شرایط حساس تاریخی که سرزمینمان ایران با آن روبروست، وظیفه همه بخش های جامعه به ویژه نیروهای مسلح است، که دست در دست مردم ایران، در چارچوب یک جنبش نافرمانی مدنی، برای اجتناب از بروز یک فاجعه نظامی، و ترفند رژیم و یا بعضی منافع خارجی برای ایجاد در گیری مابین ایرانی و عرب، شیعه و سنی و برای حفظ تمامیت ارضی ایران اهتمام ورزند.

براین اساس، من به عنوان یک ایرانی، از همه نیروهای سیاسی و مدنی ایرانی داخل و خارج از کشور، بار دیگر دعوت می کنم، تا با همبستگی، همدلی و اتحاد، پیرامون هدف مشترک یعنی «حفظ تمامیت ارضی و یکپارچگی ایران»، به پا خیزند و کشور را از این بحران که ناشی از وجود و دوام این رژیم تنش آفرین و غیرمردمی است، نجات بخشند.

خداوند نگهدار ایران باد

رضا پهلوی



۱۳۹۱ اردیبهشت ۱, جمعه

فیدبک Feedback

ما دو نوع فیدبک داریم؛ ۱- فیدبک مثبت، ۲- فیدبک منفی‌

در این مطلب به فیدبک منفی‌ می‌پردازیم و به نکات مهم، هم برای فرستندهٔ هم برای گیرنده، اشاره می‌کنیم.

فرستنده

۱- هرگز صرفاً برای اثبات برتری خود به دیگران از فیدبک سؤ استفاده نکنید

 فیدبک در درجه اول بازگو کننده دیدگاه شخصی‌ به مسائل مختلف است و باید وابسته به طرز تفکر شخصی‌ اعلام شود.
هیچ گاه نقش „ دانا تر“ را بازی نکنید، این باعث میشود طرف مقابل شما دیواری جلوی خود با شما بسازد و بازدهی در همکاری را به صفر میرسند.

۲- آمادگی طرف مقابل خود را در نظر بگیرید!

 فرد مقابل خود را با فیدبک زیادی , به چالش نکشید. شرایط را در نظر بگیرید. آیا در این لحظه بخصوص ان فرد آمادگی دریافت انتقاد یا فیدبک شما را دارد یا خیر.

۳- از این شاخه به آن شاخه نپرید، بروید سر اصل مطلب

 در صحبت خود پیوسته بمانید. زیاد شاخ و برگ به آن ندهید.
واقع بینانه عمل کنید و تمام شخص مقابل را زیر سوال نبرید، بلکه خود را مختص به عمل یا آمال یک شخص در شرایط مشخص را مورد برسی‌ قرار دهید.

۴- از طرف جمع سخن نگویید

 شما فقط از نظر خودتان میتوانید به مسائل اشاره کنید. پس از ابراز نظر خود فورا نتیجه گیری نکنید. احترام دیگران را نگاه دارید و اشتیاق خود را برای شنیدن نظرات دیگر نشان دهید.

۵- تفسیر نکنید، توصیف کنید

 توصیف کلی‌ و حقیقی‌ از عملکرد یک فرد داشته باشید. از تفسیر آن خودداری کنید.

۶- به موضوع روز اهمیت دهید.

 به شرایط پیشآمده و قابل بحث روز توجه کنید. مسائل گذشته را مجددا باز نکنید. از به کار بردن جملاتی ماند „ شما همیشه ...“ , شما هیچ وقت...“ جدّاً خودداری کنید.

۷- هم نکات مثبت و هم نکات منفی‌ را عنوان کنید.

 قبل از اینکه نکته منفی‌ (انتقاد سازنده) خود را به عنوان فیدبک منفی‌ عنوان کنید اول به نکته مثبتی (فیدبک مثبت) که در این عملکرد مشاهده کردید بپردازید.

۸- صادق و مورد عتماد بمانید

 تنها ان چه عنوان میشود مهم نیست، چگونگی‌ عنوان از اهمیت بسیار بلایی برخوردار است. بی‌ احترامی و بی‌ ملاحظگی را با صداقت اشتباه نگیرید.

9- با تدوین قبلی‌ از بروز سؤ تفاهم جلوگیری کنید  

قبل از اینکه فیدبک خود را عنوان کنید، خود را آماده کنید. جمله خود را جوری عنوان کنید که منظور شما را آنچه که هست برساند نه اینکه باعث سؤ تفاهم شود. قبل از انتقاد در تصور خود، خود را جای فرد مقابل، در آن شرایط موجود قرار دهید، بعد قضاوت کنید.



گیرنده :

چگونه میتوان از انتقاد و فیدبک منفی‌ در جهت مثبت و سازنده استفاده کرد.

۱- مساله را شخصی‌ برداشت نکنید

اگر مورد انتقاد قرار گرفتید، شرط اول گوش دادن با دقت به فیدبک و یا انتقاد به عملکرد شماست. صحبت طرف مقابل را هیچ گاه قطع نکنید.

۲-خود را توجیه نکنید، یا دفاع بینتیجه از عملکرد خود نکنید شما در مقابل دادگاه قرار نگرفتید


سعی‌ نکنید خود را توجیه کنید، انتقاد به یک عملکرد در یک شرایط خاص است و حمله به شخص شما نیست. شما میتوانید نقطه نظر خود را عنوان کنید ولی‌ دفاع یا توجیه لازم نیست.

۳- اشتباه خود را بپذیرید، اشتباه برای همه پیش میاید

اگر انتقاد به یک عملکرد اشتباه شما از نظر خود شما نیز منطقی‌ به نظر رسید، این را یک تجربه آموخته بدانید و از تکرار این اشتباه در آینده خودداری کنید.

۴- قبل از هر چیز سپاس بگویید

پس از اینکه فیدبک را کامل شنیدید، اول از فرد فیدبک دهنده تشکر کنید، که این ارزش را برایش داشتید که برای بهبود کار گروهی و یا عملکرد فردی شما، به خود زحمت این فیدبک را بدهد.


۵- هیچ کدام از ما کامل نیستیم، ولی‌ مکمل همدیگر میتوانیم باشیم

فراموش نکنید همه‌چیز را همه‌گان دانند. چیزی که ممکن است ارموز به ذهن من نرسدیه باشد و این باعث یک عملکرد اشتباه در کار من شده، ممکن است به ذهن شما رسیده باشد. آن را به من گوشزد کنید. و بلعکس من ممکن است نکاتی‌ را ببینم که شما ندیدید. آن را به شما گوشزد خواهم کرد.



کار گروهی میتواند بازدهی بسیار بالایی داشته باشد به شرط آن که این قوانین و اصول کار گروهی رعایت شود.

این اصول فقط بخشی از اصول کار گروهی میباشند ولی‌ شاید مهمترین آنها! زیرا اکثر اختلافات و از هم پاشیدگی گروه‌ها ناشی‌ از رعایت نکردن این چند اصل گیرنده و فرستنده انتقاد است.

 Artunis, April 20th 2012

۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه

رضا پهلوی در مصاحبه با دویچه وله از کنگره ملی‌ تا آشتی‌ ملی‌ می‌گوید

مصاحبه اخیر شاهزاده رضا پهلوی با دویچه وله بسیار امید بخش بود.

حمله‌های سایت‌های وابسته به اصلاح طلب و سایت‌های حکومتی پس از مصاحبه وی با شبکه تلویزیونی اسرائیل بسیار بودند . در این مصاحبه بار دیگر به طور شفاف هدف خود را از این مصاحبه عنوان می‌کند. وی همچنین خط قرمز خود را نیز  با افرادی که قصد حفظ این نظام را دارند مجددا مشخص کرد . شفافیت این مصاحبه به حدی بود که دیگر هیچگونه اما و اگری این میان برای ما نمانده .

توجه شما را به کلیپ صوتی این مصاحبه جلب می‌کنم

 
رضا پهلوی در گفت‌وگویی اختصاصی با دویچه وله دیدگاه‌های خود درباره "تشکیل کنگره ملی"، "دادن احساس امنیت به بدنه نیروهای مسلح هم‌چون سپاه و عوامل انتظامی در فردای ایران"

در این مصاحبه از کنگره ملی‌ تا آشتی‌ ملی‌ می‌گوید



ارتونیس ۳۱ فروردین ۱۳۹۱
Artunis, April 19th 2012

۱۳۹۱ فروردین ۲۹, سه‌شنبه

ترجمه فارسی‌ مصاحبه شاهزاده رضا پهلوی با کانال ۱۰ اسرائیل

ترجمه این متن توسط بانو شا - آریامهر می‌باشد، با سپاس فراوان از ایشان






شاهزاده: ایران حاضر است. نیازی نیست به مردم گفته شود چرا به تغییر نیاز دارند، چرا دموکراسی خوب است. آنها در خیابان و در جلوی گلوله ها بودند و به تمام دنیا پیام دادند" شما کجایید؟ و چرا به یاری ما نمیشتابید؟" رژیم جمهوری اسلامی چنین دیدگاه تنگ نظرانه و آلوده به تبعیض دارد که هر اصل اساسی که دنیای آزاد بر ان بنا شده مثل حقوق بشر، برابری و عدالت برایش همچون تهدید است
این رژیم همانند شوروی سابق توتالیتر ومانند هیتلر فاشیست و هماند رژیم آپارت هاید، تبعیض گراست. در واقع تمام خصائص بدترین و منفورترین رژیم های دنیا را یک جا در درون خود دارد!
حال دنیا قصد دارد بانمایندگان رژیمی با چنین خصوصیاتی به مذاکره بنشیند؟؟
من مشغول دیدن ویدئو ای بودم که اخیر توسط برخی شهروندان اسراییلی تهیه شده، در رابطه با احساس آنان نسبت به کشور ما, کشور من. در توضیح این دشمنی امروز با کشور و مردم اسرائیل هرگز کلمه " ایران" را بکار نخواهم برد بلکه بسادگی خواهم گفت " رژیم " آیت الله هایی که کشور من را به گروگان گرفته اند.
این رژیم همانند شوروی سابق توتالیتر ومانند هیتلر فاشیست و هماند رژیم آپارت هاید، تبعیض گراست. در واقع تمام خصائص بدترین و منفورترین رژیم های دنیا را یک جا در درون خود دارد! حال دنیا قصد دارد بانمایندگان رژیمی با چنین خصوصیاتی به مذاکره بنشیند؟؟من مشغول دیدن ویدئو ای بودم که اخیر توسط برخی شهروندان اسراییلی تهیه شده، در رابطه با احساس آنان نسبت به کشور ما, کشور من. در توضیح این دشمنی امروز با کشور و مردم اسرائیل هرگز کلمه " ایران" را بکار نخواهم برد بلکه بسادگی خواهم گفت " رژیم " آیت الله هایی که کشور من را به گروگان گرفته اند.


خبرنگار: پدر شما روابط صلح دوستانه ای با اسرائیل داشت..و به همین دلیل او را متهم میکردند به زیر پا گذاشتن سنتهای اسلامی و قوانین مذهب شیعه زیرا از نظر آنان باید رفت در خیابان و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا گفت.

شاهزاده رضا پهلوی: مرگ بر امریکا و اسرائیل گفتن در هر نماز جمعه نان به سر سفرهای مردم نمی آورد. میاورد؟ ؟این تضاد درونی مردم است. آیا ما بعد از ۳۳ سال وضع بهتری داریم یا در گذشته بهتر بودیم؟

جنگ با ایران مثل جنگ با عراق یا یک عملیات ضربتی نخواهد بود....مثل این میماند که ما یک کمپین برگزار کنیم به مناسبت تقویت و تحریک کردن نیرو عملیات تلافی جویانه رژیم!! و این یعنی یک جنگ تمام عیار. دیگر نمیتوان ان را یک حمله ضربتی با هدفی خاص خواند. زیرا ما باید مراکز اطلاعتی، پایگاه های هوایی و همچنان ناوگانهای هوایی آنان را مورد حمله قرار دهیم و بیایید دست از خوش خیالی برداریم که باشد میرویم و نیروگاه های آنان را مورد حمله ضربتی قرار میدهم و تمام میشود میرود.
اگر ما با آقای نیتان یاهو یا شیمون پرز چشم در چشم روبروی هم قرار میگرفتیم، از آنان میپرسیدیم چه کسی در این دنیا هست که نداند گزینه حمله نظامی وجود دارد؟ ولی موضوع این است که گزینه دیگری هم وجود دارد و ان استفاده بهینه از بهترین ارتش موجود است درست در محل مورد نظر و آماده به حمله که در واقع منظور خود ملت ایران است و اگر شما به این ارتش کمک نکنید آنوقت خدا باید به همه ما کمک کند.


خبرنگار اسرائیلی: آیا راهی هست که اسرائیل بتوانید به اوپوزیسیون کمک کند ؟


شاهزاده رضا پهلوی: البته که هست


خبرنگار اسراییلی: چطور؟


شاهزاده رضا پهلوی: با گذاشتن تمام امکانات تکنولوژیکی، مالی وسایر امکانات در اختیار آنان.


خبرنگار اسرائیلی: نقش شما در این میان چیست؟


شاهزاده رضا پهلوی: من شانس خود را امتحان میکنم. من به مردم میگویم ؛ کمک اسرائیل را با روشی صلح آمیز برای خلاص شدن از این رژیم برای شما میاورم ، آنهم در مقابل گزینه دیگر که بمباران کردن شما توسط اسرائیل و دقیقا همان چیزیکه رژیم در جستجوی ان است. حال انتخاب با شماست. کدام بدتر است؟؟؟
پیام من به مردم اسرایئل بسیار ساده است: " ما پارسیان، فرزندان کوروش و فرزندان ملکه استر، ملکه پارس، امروز به کمک شما نیاز داریم و حال پاسخ امروز شما به ما چه خواهد بود؟؟ آیا به ما کمک میکنید یا ما را بمباران مینمایید؟؟ انتخاب با شماست ولی تاریخ شاهد و گواه این لحظه خواهد بود"


بزرگترین کمکی که شما میتوانید به رژیم ایران بکنید این است که به آنان بگویید ما تصمیم به حمله به شما گرفتیم یا بدتر از آن به ایران حمله کنید و در اینصورت به خامنه ای و ملاها و غیر انسانی ترین رژیم دنیا بزرگترین هدیه ممکن و غیر قابل
توصیف را داده اید ، این کاری بی معنی و دیوانگی است.

منبع : وبلاگ یکی از دوستان
ارتونیس، ۲۹ فروردین ۱۳۹۱
Artunis, April 17th 2012






۱۳۹۱ فروردین ۲۷, یکشنبه

مُلّا شدن چه آسان ، آدم شدن چه مشکل.

نویسنده این مطلب آقای کاوه یزدانی می‌باشد
 
مُلّا شدن چه آسان ، آدم شدن چه مشکل.
می گویند : زبان سرخ سر سبز به باد دهد.
می گویم : چه افتخاری بالاتر از این که سر نا قابل در راه زبان با ارزش فدا شود ؟
روی سخنم با آن ملاهایی است که سه سال است نتوانسته اند بر سر( اصول اعلامیه جهانی منشور...حقوق بشر توافق نمایند).البته من بر این باورم که نخواسته اند.
هر روز که از عمر رژیم ددمنش اسلامی می گذرد یک یا چندین خشت از بنای کشورمان کم می شود و سهم نسلهای آینده کشور نیز از منابع ملی به بیگانگان واگذار می شود. این بدان مفهوم است که روزبروز استقلال کشور بیش از پیش از دست می رود.
واگذاری مالکیت بخشی از حوزه‌های نفتی خزر و پارس جنوبی به روسیه و چین
به گزارش خبرنگاران سبز، در پی نزدیک شدن زمان تحریم نفت و گاز ایران و همزمان با انصراف شرکت‌های چینی از بیمه کردن محموله‌های نفتی کشور، قرارگاه خاتم الانبیاء بعنوان طرف ایرانی یک اقدام ضد ملی، پیمانی با شرکت‌های نفتی چین و روسیه به امضاء رساند که به موجب آن تعدادی از حوزه‌های نفت و گاز کشور به تملک آن‌ها درمی آید تا نفت صادر شده ایرانی به عنوان نفت غیر ایرانی تلقی شود.
در جنوب کشور بیش از ۵۰ % از سهم مالکیت حوزهای ۱۴ و ۱۵ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ منطقه پارس جنوبی هم به چینی‌ها واگذار شد تا شرکت‌های چین ترانس و کاسکو چین که از شرکت‌های بزرگ بیمه گر در حوزه‌های نفت و گاز هستند بتوانند بیمه و حمل و نقل محموله‌های صادراتی این منطقه را بدون هراس از تحریم‌ها انجام دهند. این دو شرکت اخیرا بیمه محموله‌های نفتی ایران را متوقف کرده بودند. جالب توجه اینکه نرخ بیمه محصولات نفتی این قرارداد‌ها بیش از نرخ‌های جهانی است و طرف ایرانی موظف به پرداخت این مبالغ است. هر کدام ازاین دوشرکت بعلاوه ۲/۵ میلیارد دلارسپرده نقدی را از دولت ایران برای اتفاقات پیش بینی نشده دریافت کرده‌اند.
دولت ایران بعلاوه موظف است مالیات کل فروش نفت صادراتی را فارغ از میزان سهم خود، بطور کامل پرداخت کند. اگر چه سهم هر کدام از ۳ کشوربابت درآمدهای ناشی از فروش نفت به ازاء سهم آن‌ها از میزان مالکیت! آن‌ها محاسبه می‌گردد. با توجه به این نکته مهم که سهم زیر ۴۰% طرف ایرانی از منابع نفتی کشور هم صرفا توسط شرکای چینی و روسی به‌‌ همان قیمت‌های ترکمانچایی مورد اشاره خریداری می‌شود.
چینی‌ها بلافاصله پس ازکسب امتیاز مالکیت مشترک حوزه‌های نفتی پارس جنوبی، قرارداد سوآپ نفت خود (ایران!) را با روسیه به امضا رسانده و این دو کشور با تقسیم درآمدهای نفتی ملت محروم ما، بی‌لیلاقتی و خیانت آشکار مقامهای حکومتی ایران را به اثبات رساندند.
ارتونیس، ۲۷ فروردین ۱۳۹۱
 
Artunis, April 15th 2012 
 
 


۱۳۹۱ فروردین ۲۶, شنبه

وصیت نامه تکان دهنده زنده یاد ارتشبد غلامعلی اویسی






این وصیت نامه را شاید بیش از ۱۰ بار خواندم . عشق به میهن که در وجود این بزرگمرد نهفته بود تن من را از شور و شوق لرزاند .
چه دروغ‌ها که در مورد این مرد وطن پرست نساختند . وی را مسول کشتار قیام ۱۳۵۷ نامیدند . و همان کسانی که این دروغ‌ها را پخش میکردند ، خود به دروغشان اعتراف کردند.
لینک
اکبر گنجی: ما به مردم دروغ می‌گفتیم
لینک
اعترافات عمادالدین باقی‌ آمار کشته شدگان ۳۲ نفر بود ، نه ۱۸ هزار نفر گفته دروغ حزب توده نه ۶۰ هزار نفر به گفته دروغ خمینی
به وی وصله قاچاق مواد مخدر میزدند ، در صورتی‌ که افرادی که وی را از نزدیک میشناختند ، خوب میدانند که چنین وصله‌ای هیچ وقت به ایشان نمی چسبید .

چه دروغ‌ها به ما گفتند و ما چه ساده  باور کردیم .
ارتشبد غلامعلی اویسی در سال ۱۳۶۲ - ۱۹۸۳ در پاریس توسط جنایتکاران و قاتلان جمهوری اسلامی به همراه برادرش به قتل رسید .  ما نباید اجازه بدهیم نام چنین مردان بزرگی‌ در تاریخمان از خاطره‌ها برود و یا افرادی موفق شوند تاریخ را تحریف کنند و به نسل‌های آینده نیز دروغ بگوید .

توجه شما را به وصیت نامه این مرد بزرگ جلب می‌کنم.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
اول فروردين ماه 2542 شاهنشاهی
"بنام خداوند بخشنده مهربان"

من يک سربازم که در مقابل خدا، ميهن، و شاه ام عهدی به گردن گرفته ام.

من خدا را شاهد می گيرم که از لحظه ایکه عهد سربازی بستم، از هيچ خطری نهراسيدم وجان خود را در کف گرفته و برای میهن ام به استقبال خطر رفته ام
مرا مرتب تهديد می کنند که "برخی ها قصد کشتن مرا دارند !" کدام وقت غلامعلی از خطر ترسيده است ؟

من آن روز که سرباز ايران شدم، سرباز شدم که به راه نگاهبانی از کشورم، کشته شوم واز شهادت اصلی و حقيقی، برخوردار باشم و سربازانی هم که با من کار ميکردند و می کنند راه جاودانگی ايران را انتخاب کنند.
راهی که می روم؛ دير يا زود به کشته شدن منتهی می شود
.
من اينرا می دانم و گويا می بينم ..... ديوان تهديد میکنند و برخی از دوستان، از راه دلسوزی! نصيحت ! ولی آيا شرافت سربازی من اجازه میدهد که در اين موقع که وطنم همه چيز خود را از دست داده،


و کم کم کار به جائی ميرسد که تاريخ فقط بگوید
"...روزی کشوری پر عظمت بنام ايران بود " بروم کنار بنشينم، تا سالم بمانم؟!

سربازی که وطنش به خطر افتاده، جانش چه قيمت دارد؟

ما خود را در جبهه جنگ ميدانيم و راهی که در مقابل خون آشامان ويرانگر ايران پی ريزی کرده ايم، راهی حساب شده و درست است.
من راه خود را با اطلاع شاهنشاه، راهی اختيار کرده ام که قائم به يک شخص نباشد. اگر يکی کشته شد، ديگری جای او را بگيرد.
غارتگران ايران بدانند که اگر اين سرباز پير کشته شود، همه چيز راه خود را ميرود و ای بسا سربازی جوان راه سربازان پير می پيمايد، فقط خون هر يک از ما، همه را مصمم تر خواهد ساخت.
من کشته می شوم، ولی ديگران هستند و برنامه تعقيب می شود و يغما گران ايران را از ميان بر ميدارند.
باور دارم که؛
اگر کشته شوم، مردم کشورم چه در داخل و چه در خارج، از مرگ سرباز جانباز ايران، متاثر ميشوند.
آنها که خود را در چنگال ديوان خونخوار ميبينند، مايوس نشوند و مطمئن باشند که؛ اگر اويسی ها بميرند، نقشه و برنامه های آزاد ساختن ايران، در دست اشخاصی شرافتمند، سربازانی خدا پرست و فداکار ست، کسانی که تا موفقيت نهایی از پای نخواهند نشست.
من عهدی با خدا داشته ودارم که خود از آن آگاهم ولی؛
کسانی که مرا میشناسند؛ ميدانند که، در سخترين ساعات و روزها وحتی در مواقع جنگ فرائض دينی من ترک نشده و خدا را در همه حال و همه جا حاضر دانسته و از آنچه رضايت خدا دانسته ام، غافل نمانده ام. حتی الامکان به عنوان من، کسی کشته نشده و آن غوغاچيان فتنه آور بودند که صحنه هائی را ساختند تا مردم را بکشندو بتوانند برای تحريک مردم، خون کشته شدگان را به گردن سربازان بيندازند... که فعلا آن قضيه برای ايرانيان ثابت شده، و اين امر ادعا نيست.
نميدانم درچه شرائطی اين وصيت نامه سرباز ايران، بگوش همه خواهد رسيد؟
آنچه همه ميدانند، مال و اموالی نيندوخته ام، در برابر، قوای ايران را که تحت فرماندهی ام بوده به عاليترين درجه انظبات و قدرت رساندم.
ايران ما مظهر قدرت سالم بود و ايران امروز مظهر کشتار هائی که جز از ضعف، ترس و بيچارگی نشانی ندارد و نشان دهنده خصوصيات مرگبار ويرانگران ايران است.

اين وحشيان غارتگر ميروند و ايران آزاد میشود و به ايرانی باز ميگردد. من اگر تا آن روز زنده بودم، با خدا، ميهن و شاه خود عهدی دارم که در نتيجه، ايران شاهنشاهی، مجددا مظهر قدرت شده و يک آسايش بینظير، برای همه مردم رنجديده و گرفتار اهريمنان خون آشام فراهم آيد.
خدايا؛
درين وصيت سربازی، تو گواه منی و نظری جز به رحمت تو ندارم.
اما وصيت راجع به شخص خودم:
همانطور که قبلا ياد آور شدم، مال و منالی ندارم تار درباره اش وصيتی کنم، اما اگر درين زمان ودور از ميهن جان سپردم، وصيتم اين است که ، جنازه ام درخاک پاکی به امانت سپرده شود، تا پس از آزاد ساختن ايران، تن پيچيده ام در پرچم سه رنگ ايران و بردوش برادران سربازم بخاک ميهنم باز گردانده شود تا دگربار بخشی از خاک ايران آزاد شده مان را تشکيل دهد.
خداوند قادر متعال نگهبان ايران باد
زنده باد ايران شاهنشاهی
پيروز باد سرباز
نوروز 2542 شاهنشاهی
غلامعلی اويسی
امضاء دستخط ارتشبد غلامعلی اويسی
اين وصيت نامه در دو نسخه فراهم شد که يکی از آنرا به امانت نزد مرد ارجمندی نهاده ام
امضای دستخط
ارتشبد غلامعلی اويسی




ارتونیس ، ۲۶ فروردین ۲۵۷۱ ایرانی
Artunis, April 14th 2012



۱۳۹۱ فروردین ۲۵, جمعه

بیانیه ی مشترک کمیته ی گزارشگران به بنیامین ناتانیاهو و رضا پهلوی

مطلبی که هم اکنون در پارس دیلی نیوز خواندم بسیار به دلم نشست ، از این جهت تصمیم گرفتم آن را برای بازدیدکنندگان وب بلاگم  منتشر کنم . از شما عزیزان درخواست میشود در ترجمه این بیانیه به زبان‌های مختلف یاری رسانید. لینک اصلی‌ را در پایان مطلب میابید .

گزارش دریافتی:این بیانیه ی مشترک زمانی خطاب به این دوشخصیت برجسته ی سیاسی به رشته ی تحریر در می آید که واشنگتون پست به گرمی از درخواست منطقی رضا پهلوی از دولت اسرائیل استقبال می کند وتمامی خبرگزاریهای بین المللی در امریکا و اروپا اینگونه موضع گیری سیاسی رضا پهلوی را با اندیشه ی عمیق سیاسی ارزیابی نموده اند.

متن بیانیه مشترک به شرح زیر است:

بخش نخست خطاب به بنامین ناتانیاهو:

جناب آقای ناتانیاهو

بدون هیچ تردیدی امروز دولت اسرائیل وتمامی توانمندیهای این دولت از لحاظ نظامی از یکسو ونیز رسانه های افشاگر این کشور از سوی دیگر به گونه ای بزرگترین واهمه را برای رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.ما بر این باور هستیم تواناییهای اسرائیل برای نابودی رژیم ایران می تواند به دو صورت عمل کند.ویرانگر یا سازنده...


حمله ی اسرائیل به ایران با تجهیزات نظامی نه تنها برای خود اسرائیل می تواند مشکلاتی را در آینده ایجاد کند ونفرت مردم اسرائیل را از چنین عملکردی موجب شود بلکه بر این باور هستیم امنیت منطقه را به هم خواهد زد وافزون برا ایجاد ناامنی در کشورهای منطقه وافزایش فعالیتهای تروریستی رژیم اینگونه تصمیم گیری حتی می تواند به کشته شدن بسیاری از کودکان وزنان بی دفاع ایرانی بینجامد.

همین امر در آینده موجب خواهد شد که دیدگاه ملت ایران به دولت اسرائیل به دیدگاهی شک برانگیز تبدیل شود.
اما اگر دولت اسرائیل بخواهد به صورت سازنده در عرصه ی عمل حضور خود را به اثبات برساند می تواند با حمایتهای گوناگون از مخالفین رژیم در سرنگونی این نظام غیردموکراتیک موثر واقع شود.

بدون هیچ تردیدی آنقدر مخالف در داخل وخارج از ایران وجود دارد که هم اسرائیل وهم ایالت متحده ی امریکا وهم اتحادیه ی اروپا می توانند با حمایت این مخالفین ایرانی برای انهدام حاکمیت وقت ایران گامهای اساسی را بردارند.

گزارشگران پناهجو در ترکیه وکمیته ی مرکزی گزارشگران در این کشور که توسط خبرنگاران پناهنده وفعالین سیاسی ومطبوعاتی و ... ایجاد شده است و به صورت محرمانه فعالیتهای خود را همسو با سندیکاهای اسرائیل وآلمان دنبال می کند پیشاپیش حمایت خود را از ایده ی رضاشاه پهلوی (شخصیت سیاسی مخالف رژیم ایران) نشان می دهد وخطاب به جناب آقای بنیامین ناتانیاهو ودیگر مقامات ارشد دولت اسرائیل وامریکا وفرانسه وانگلستان ودیگر دولتهای اروپایی اعلام می کنیم ما از هم اکنون آمادگی و حمایت خود را هم از دولت اسرائیل ودیگر دولتهای مقتدر جهان اعلام می نماییم و از دولت مقتدر اسرائیل می خواهیم به جای آنکه مستقیما با حمله ی نظامی برای سرنگونی رژیم ایران اقدام کند با حمایت از ما مخالفان رژیم در خارج وداخل کشور این هدف ارزشمند را دنبال نماید تا بدین صورت خاورمیانه از چنگال ویروس جمهوری اسلامی ایران رهایی پیدا کند.

بخش دوم خطاب به رضاپهلوی:

جناب آقای رضا پهلوی

نخستین تیشه یی که از سوی شما به رژیم ایران وارد آمد زمانی بود که شکایتی را خطاب به رهبر ایران (علی اکبر خامنه یی) تنظیم نمودید و از سوی بسیاری از مخالفان رژیم مورد استقبال قرار گرفت و بسیاری از خبرگزاریهای بین المللی این عمل شما را جسورانه ارزیابی نمودند.

هم اکنون در مورد دومین موضع گیری سیاسی شما خطاب به دولت اسرائیل باید به استحضار شما وتمامی مخالفین رژیم ایران برسانیم که چنین اندیشه ی سیاسی می تواند برای آینده ی ایران وحتی منطقه موثر باشد وما در کمیته ی مرکزی گزارشگران پناهجو در ترکیه ودیگر همکاران ما در سندیکاهای اسرائیل وآلمان تلاش خواهیم کرد در آینده ای نزدیک چندین نماینده را برای گفتوگو به اسرائیل و آلمان بفرستیم ودر همین رابطه با شما (رضا پهلوی) و دیگر شخصیتهای سیاسی مخالف رژیم ایران جهت براندازی رژیم به رایزنی خواهیم پرداخت.

در پایان بار دیگر از دیدگاه سیاسی شما خطاب به دولت اسرائیل حمایت می کنیم وما هم بر این باور هستیم سرنگونی ویروس جمهوری اسلامی ایران از طریق مخالفین ایرانی در خارج وداخل ایران بسی منطقی تر ونتیجه بخش تر از حمله ی نظامی اسرائیل به خاک ایران است.

با سپاس فراوان از

بنیامین ناتانیاهو وشاهزاده رضا پهلوی

کمیته ی مرکزی گزارشگران پناهجو در ترکیه

تاریخ تنظیم بیانیه :

جمعه 13 آوریل 2012

درخواست فوری از تمامی ایرانیان متعهد:

از تمامی ایرانیان متعهد و مترجمین خبره ی کشورمان می خواهیم تا در اسرع وقت متن دقیق این بیانیه ی مهم را به زبانهای انگلیسی /فرانسوی / آلمانی وزبان رسمی کشور اسرائیل ترجمه کنند ونسخه ی از این بیانیه را ظرف مدت 24 ساعت به دست بنیامین ناتانیاهو مقام ارشد اسرائیلی ورئیس دولت امریکا (باراک اوباما) ونیکولاس سارکوزی (رئیس جمهور فرانسه )برسانند.




ارتونیس، ۲۵ فروردین ۱۳۹۱

Artunis, April 13th 2012


۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

کنفرانس حافظین نظام در واشنگتن ؟

کنفرانس واشنگتن را هم دیدیم ! از این کنفرانس این نتیجه را میتوانم بگیرم، که ۱- جمهوری خواهان با هم اتحاد کردند ؛ خب هیچ اشکالی ندارد ، مبارکشان باشد . ۲- اتحاد جمهوری خواهان (البته نه همه جمهوری خواهان ) با اصلاح طلبان شکست خرده و تلاش دسته جمعی‌ آنها برای حفظ نظام . از این کنفرانس می‌خواهد شورای ملی‌ بیرون آید ؟ شورای ملی‌ که حرف دل‌ اکثریت مردم ایران را به گوش جهانیان قرار است برساند ؟ احزاب سیاسی که برای حفظ نظام میکوشند ، آیا هنوز میخواهند این غذای مسموم به نام جمهوری اسلامی را با افزودن ادویه‌های گوناگون به خورد من و شما بدهند ؟ این غذا مسموم است ، همه ما را بیمار کرده و در آینده نیز همچنین میماند .

آیا این اپوزیسیون میتواند شورای ملی‌ را در آینده تشکیل دهد؟
اپوزیسیون وقتی‌ میتواند از تشکیل شورای ملی‌ صحبت کند که واقعا ملی‌ باشد. زمانی‌ مردم ایران آن را به رسمیت خواهند شناخت که خود را در نمایندگان عضو این شورا ، بازیابند.
نه فقط جمهوری خواهان بلکه مشروطه خواهان نیز در آن شرکت داشته باشند
آیا این جمهوری خواهان در اصل اتحاد کردند ، مشروطه خواهان یا طرفداران نظام پادشاهی پارلمانی را کنار بگذارند ؟

بگذارید صریح بنویسم ؛ آیا این‌ها با نظام سرکوبگر حاکم بر ایران مبارزه میکنند یا با رضا پهلوی ؟ آیا پس از ۳۳ سال هنوز
متوجه نشدند راهی‌ جز سرنگونی این نظام وجود ندارد ؟

ترس آنها از شاهزاده رضا پهلوی از برای چیست ؟ مگر شاهزاده معتقد به حاکمیت صندوق رای نیست ؟ آیا این‌ها هم هستند ؟ اگر باور دارند در آینده ایران نظام پادشاهی جائی‌ در بین مردم ندارد ، ترس و بیمشان از چیست ؟ اتحاد جمهوری خواهان مگر بر حاکمیت صندوق رای برای تعیین نوع نظام آینده ایران ، باور ندارند ؟


:شورای ملی‌ باید به این اصول باور داشته باشد

براندازی ، سکولاریسم ، رفراندوم

اعضای این شورا باید تشکیل شده باشد از طیفهای مختلف اپوزیسیون که باورمند به براندازی این نظام هستند.

.باورمند به سکولاریسم و جدایی کامل دین از سیاست و حکومت

.باورمند به حق تعیین سرنوشت و نوع حکومت آینده (رفراندوم) توسط مردم ایران به توسط انتخابات آزاد و مستقیم

دیگر زیر بار هیچ گونه شورای تقلبی نخواهیم رفت.

کسانی که فکر می‌کند رفراندوم آری به جمهوری اسلامی نسل پدران و مادران ما هنوز مشروعیت دارد سخت در اشتباهند . نسل جوان این افکار پوسیده را قبول ندارد و خود می‌خواهد این حق تصمیم گیری را داشته باشد .

:کسی‌ را باور کن که همیشه گفته و می‌گوید

حق رای محفوظ.
نظام آینده ایران را مردم ایران تعیین خواهند کرد.
این مردم هستند که تصمیم میگیرند که من در آینده این مملکت چه کاره باشم .
ما به تنهایی نمیتوانیم این کشتی‌ نجات را به ساحل آزادی برسانیم .
.دین نباید بازیچه دست حاکمان گردد
تنها در سایه یک حکومت مبتنی بر جدایی دین از حکومت است که آزادی و احترام پیروان همه ادیان ، همه باورها و روحانیون حفظ خواهد شد .
رفراندوم رفراندوم ، این است شعار مردم .
.انتخاب آزاد برای ایران آزاد
امروز فقط اتحاد .

تا حضور چنین افرادی را در این شورا یا هر گونه شورای دیگر نیابیم، شورا را قبول نخواهیم داشت .
.غیر از این نمیتوان امید آزادی دموکراسی را داشت

کنفرانس واشنگتن نمایانگر دمکراسی نبود
Artunis, April 10th , 2012
ارتونیس ، ۲۲ فروردین ۱۳۹۱






۱۳۹۱ فروردین ۱۷, پنجشنبه

رضا پهلوی یعنی‌ تغییر نظام

چرا بعضی‌ سایت‌ها جناح‌های سیاسی به وضوح در هراسند ؟ چرا اخیرا حمله‌ها به طرف شخص رضا پهلوی شدیدتر شده است ؟ دلیل آن فقط یک چیز است : نظام در خطر است و خطر را در وجود رضا پهلوی می‌بیند .
بسیاری هستند که منافع خود را در حفظ این نظام دیده و با وجود اختلافات درونی‌ و باند بازی‌های  گوناگون ، وقتی‌ صحبت از به خطر افتادن نظام  در میان می اید ، ناگهان اتّحادی بین این افراد پدید می اید و حمله‌ها را به سوی یکی‌ از مهمترین عناصر این خطر متمرکز می‌کند .
این اتحاد، بدون این که بخواهم نامی‌ ببرم، هم در طیف‌های سیاسی به اصطلاح "اپپوزیسییون" دیده میشود هم طبیعتاً در داخل خود نظام حاکم .
این طیف‌های سیاسی به اصطلاح "اپپوزیسییون" که برای حضور سیاسی خود در آینده ایران شانسی‌ نمی‌بینند از همان روش خوش خدمتی که اوائل انقلاب به نظام جمهوری اسلامی به کار بردند، استفاده میکنند . شاید این بار این خوش خدمتی باعث شد جمهوری اسلامی تکه استخوانی هم به جلو این افراد پرتاب کند. شاید!
در نتیجه این گونه افراد از سنگ اندازی به هر فردی که پیش قدم  گرد همایی یک شورای ملی‌ باشد ، دریغ نخواهند کرد.

!آنها را بشناسیم

دلیل وقفه در اعلام موجودیت این شورای ملی‌ این نیز میتواند باشد .
آری ما فقط با جمهوری اسلامی مبارزه نمی‌کنیم با "نظام نگه داران" جمهوری اسلامی هم  روبرو هستیم .

رضا پهلوی بیش از ۲۵ سال است که برای متحد کردن اپوزیسیون جمهوری اسلامی تلاش می‌کند.

 بیست و پنج سال پیش برای ما این موضوع شاید دور از اندیشه و تفکر بود، شاید حتی ضرورت آن را این چنین که امروز میبینیم ، نمی دیدیم، شاید هنوز فریب اصلاحات را میخوردیم ؟
یا شاید هم دلیل آن این بود که آن زمان هر گروهی و حزبی و هر فرد اپوزیسیون بر این اندیشه بود که به تنهایی موفق خواهد شد به آزادی و دمکراسی در ایران دست پیدا کند. جمهوری اسلامی را دشمن و اپوزیسیون آن را رقیب میشمردند .

امروز اما اکثریت اپوزیسیون دعوت رضا پهلوی را قبول کرده و گرد هم آمده اند. زیرا این پر واضح است که بدون کمک یک دیگر هرگز این کشتی‌ نجات را به ساحل آزادی نمیتوان رساند. این شورا باید به زودی اعلام موجودیت کند و طرح خود را به صورت شفاف برای ما ارائه دهد. . 

ما در یک قدمی‌ تشکیل این شورا هستیم . امروز تلاش تک تک ما باید بر این باشد که اپوزیسیون را هر چه زودتر به این سمت سوق دهیم . جلوی تفرقه افکنان را بگیریم، هوشیار باشیم و نگذاریم مانع‌ای جلوی راه ما گذاشته شود. به اتحاد خود برای سرنگونی نظام باور داشته باشیم. فردای آزادی ایران راه ما به هر حال ، زمانی‌ که پای صندوق‌های رای می‌رویم تا نظام آینده ایران را انتخاب کنیم و به عبارتی سرنوشت خود را به دست  خود تعیین کنیم، از هم جدا خواهد شد .

امید را از دست ندهیم .... آب در یک قدمیست

ارتونیس ، ۱۷ فروردین ۱۳۹۱
Artunis, April 5th 2012



۱۳۹۱ فروردین ۱۴, دوشنبه

قانون گذران در جمهوری اتریش و آلمان و کشور پادشاهی هلند

هم در کشور آلمان هم در کشور اتریش بعد از رئیس جمهور مقام صدر اعظم وجود دارد.

آلمان:
در آلمان دو جور وزیر داریم یک (کشور فدرالی) یک وزیر دولت فدرال
کل آلمان 
“Bundesminister" ،
یکی وزیر استانی
“Landesminister”

وزرا به پیشنهاد صدر اعظم توسط رئیس جمهور معرفی میشوند یا برکنار میشوند. یعنی صدر اعظم انتخاب میکند چه کسانی را داخل کابینه خود داشته باشد یا نداشته باشد ، رئیس جمهور هم فقط آنها را اعلام میکند.

صدر اعظم سیاست گذار است و مسئولیت هم با خودش است. در حیطه همین سیاست گذاشته شده فقط وزرأ به طور مستقل میتوانند عمل کنند، تا جایی که از این حیطه خارج نشوند مسئولیت رو خودشان به عهده میگیرند. اختلاف نظرهای موجود بین وزرای استانی در دولت فدرال مورد برسی و حل قرار میگیرد.

اتریش:
در اتریش نیز وزرأ توسط صدر اعظم به رئیس جمهور پیشنهاد میشوند و رئیس جمهور الام میکند (مانند آلمان) ولی حق برکناری آنها در قدرت صدر اعظم دیگر نیست. این را فقط شورای ملی کشور میتواند به رأیگیری بگذارد و خلع صلاحیت کند.

در اتریش وزیر فقط برای کل کشور معرفی شدند و استانها فقط در پارلمان نماینده دارند.

رئیس جمهور در هر دو کشور میشه گفت نمادین هستند و همه کاره صدر اعظم است. مسئولیت رئیس جمهور به عنوان مثال بستن قراردادهای تجاری بین کشور خود با سایر کشورها میباشد. البته در اتریش رئیس جمهور فرمانده کل قوا (ارتش) نیز میباشد.

مقایسه با هلند
در نظام کشور هلند که یک پادشاهی پارلمانی شامل دو چامبر* است، چامبر اول "فرست چامبر " که همون مجلس سنا میتوان گفت دارای ۷۵ عضو است و چامبر دوم "سکوند چامبر " که توسط مردم انتخاب میشود (هر ۴ سال یک بار) و دارای ۱۵۰ عضو میباشد.
مجلس سنا که توسط نمایندگان استانها انتخاب میشوند (انتخابات غیر مستقیم) هیچ قدرتی‌ در قانون گذاری ندارد فقط میتواند قانونی رو رد یا تصویب کنند. مجلس دوم که با انتخابات مستقیم توسط مردم انتخاب میشوند, فقط حق قانون گذاری دارد

*First Chamber , Second Chamber.
ادامه دارد...

ارتونیس، ۱۴ فروردین ۱۳۹۱
Artunis, April 2nd 2012

۱۳۹۱ فروردین ۱۳, یکشنبه

شورای ملی‌ تشکیل و به رسمیت شناخته شد

:به زودی این خبر را در مورد ایران هم خواهیم خواند ولی‌ امروز میخوانیم 

!شورای ملی سوریه، نماینده مردم این کشور شناخته شد


چگونه است که جنبش مردم ایران قبل از جنبش مردم سوریه به وقوع پیوست
ولی‌ شورای ملی‌ سوریه خارج از کشور قبل از ایران 
تشکیل شد ؟  

میدانید چرا قبل از ما موفق شدند؟ شورای ملی‌ خود را تشکیل بدهند و در جامعه بین الملل  به رسیمیت شناخته شود ؟ دلیل آن خیلی‌ ساده است . چون دو دسته در بین  آنها وجود ندارد.


۱-
 افرادی که فکر میکنند باید هنوز با نظام گذشته مبارزه کنند نه با نظام حاکم کنونی و در اصل در گذشته مانده و آماده نگرش به آینده و پیشرفت به جلو نیستند

 ۲-
اصلاح طلبان که برای حفظ نظام اول مردم را به سکوت دعوت کنند و با وعده و وعید که ما پشت شما را نگاه خواهیم داشت ، نزدیک ۳ سال  مردم را در بلاتکلیفی نگاه دارند و آخر هم پشت مردم را خالی‌ کنند .


این دو ترمز بین مردم سوریه وجود نداشت.

.به مردم سوریه از سمیم قلبم تبریک میگویم که موفق شدند با یک اتحاد ملی‌ و توافق بر سر یک درد مشترک ،  این شورای ملی‌  را تشکیل دهند و در جهان آن را به رسمیت بشناسانند .

ما هم به زودی به شما خواهیم پیوست و آزادی کشور‌هایمان از چنگال دیکتاتورهایمان را با هم جشن خواهیم گرفت.

درود بر تمام مبارزین راه آزادی .

ارتونیس ، ۱۳ فروردین ۱۳۹۱
Artunis, April 1rst 2012